تکنیک‌هایی برای تهیه لباس دایناسوری

شاید شما هم دیده باشید که کودکان و به خصوص پسربچه‌های بالای سه سال دوست دارند در لباس موجودات تخیلی و انیمیشنی ظاهر شوند و بازی کنند. برای کمک به تخیلات کودکان می‌توانیم از چند الگوی ساده استفاده کنیم و با ساده‌ترین مواد، چند تکه لباس دایناسوری برای بچه‌ها بسازیم.

برای ساخت پاهای دایناسوری می‌توانیم از این مدل‌ها استفاده کنیم و فقط با چند رنگ مقوا و برش قیچی این پاها را بسازیم. این پابندها را می‌توانیم روی کفش بچه‌ها نصب کنیم. به‌علاوه از تکه‌ای نخ کاموایی یا کش می‌توانیم به جای بَست پشت آن استفاده کنیم.

برای ساخت یک دمِ دایناسوری می‌توانیم از مقداری پارچه نمدی سبز استفاده کنیم. دو مثلث با اضلاع بلند و قاعده‌ی کوچک قیچی کنیم و مانند تصویر به یکدیگر بدوزیم. سپس چند دندانه مثلثی کوچک در رنگ‌های قرمز یا نارنجی برش می‌دهیم و به سرتاسر دُم اضافه می‌کنیم. در پایان برای اتصال دم دایناسوری به کمر کودکان، یک تکه نمد یا کش پهن استفاده می‌کنیم.

 

پس از این مرحله می‌توانیم به اندازه صورت کودک، الگوی ماسک را روی مقوای سبز رنگ ترسیم کنیم و چند مثلث سفید و کوچک به عنوان دندان‌های دایناسور قرار دهیم. برای چشم‌های دایناسور مطابق تصویر، از دو نیم‌دایره سفید و مشکی استفاده می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://ta6.ir/?p=11186
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.