۲ ایده ارزان برای تزیین اتاق کودکان

آیا کودک شما به اتاق خواب خود علاقمند است؟ آیا نسبت به اتاق خوابش احساس تعلق خاطر می‌کند؟ گاهی با ساختن یک کاردستی یا ایجاد تغییرات با هم‌فکری کودکان، می‌توانیم احساس تعلق‌خاطر کودکان به اتاق خواب‌شان را افزایش دهید. به علاوه با ایده‌هایی ساده و ارزان قیمت، می‌توانیم به زیباتر شدن اتاق کودک کمک کنیم.

۱-آویزهای پارچه‌ای

برای ساختن چنین آویزی، به مقداری سیم مفتول و خرده پارچه یا روبان نیاز داریم. می‌توانید به جای سیم مفتول از یک چوب لباسی قدیمی استفاده کنید و آن را خم کنید و به صورت دایره مانند درآورید. سپس روبان‌ها یا خرده پارچه‌ها را به دور تا دور سیم گره بزنید و دنباله آن را به صورت آویزان و مانند تصویر رها کنید. در آخر قسمت بالای سیم را با یک نخ محکم از سقف اتاق آویزان کنید.

               

۲-آویزهای بوهمی

برای ساختن این مدل آویزها فقط به مقداری نخ کاموایی رنگارنگ و چند تکه چوب خشک نیاز دارید. اگر به طبیعت می‌روید، با کمی جست‌وجو می‌توانید تعداد زیادی از این چوب‌‌ها را پیدا کنید. نخ‌های کاموایی را به صورت رنگارنگ و بی‌نظم به دور چوب‌ها بپیچید و با یک نخ بلندتر به یک چوب بلندتر گره بزنید، مانند تصویر زیر. در تمام فرایند ساخت آویزها، کودکان را مشارکت دهیم و اجازه دهیم بخش زیادی از مراحل ساخت به دست خودشان صورت گیرد. به این ترتیب آنها احساس بهتری را تجربه می‌کنند.

     

 

لینک کوتاه مطلب : https://ta6.ir/?p=11319
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.