فراخوان همکاری با سایت تاشش

سایت تاشش به نشانی ta6.ir با مشورت جمعی از صاحب‌نظران حوزه کودک تلاش دارد در حد بضاعت، با رویکرد رشد همه جانبه، آگاهی‌های مفید و ضروری خانواده و مربیان را نسبت به کودکان زیر شش سال ارتقا ببخشد.

بر این ‌اساس، خبرنگاران، نویسندگان و علاقمندان حوزه کودک به منظور تولید و انتشار محتوای کاربردی و متناسب با دوره‌های سنی کودکان زیر شش سال می‌توانند با سایت تاشش همکاری کنند.

🔹زمینه‌های همکاری با ta6.ir

روان شناسی،بازی و سرگرمی،بهداشت و سلامت،تغذیه،مراقبت،کودکان دارای نیازهای ویژه و دانستنی‌های ضروری و کاربردی والدین و مربیان کودکان زیر شش سال

🔹قالب های همکاری

یادداشت،گزارش،گفتگو،مشاوره،قصه‌نویسی و قصه‌گویی،پادکست،فیلم کوتاه

🔹شرایط همکاری

  1. ارسال رزومه و سوابق مختصر شامل؛ (نام و نام خانوادگی، رشته و مقطع تحصیلی، سابقه کار رسانه‌ای در حوزه مسایل کودک، تألیف و ترجمه، سابقه عضویت یا همکاری با انجمن های علمی مرتبط، شماره تلفن همراه) به نشانی info@ta6.ir
  2. حضور در جلسه (حضوری یا آنلاین) برای آشنایی با ویژگی‌ها و استانداردهای تولید محتوای مناسب سایت تاشش
  3. مطالب دریافتی نویسندگان پس از تأیید شورای علمی و بر اساس استانداردهای سایت، منتشر می‌شود و درازای آن به نویسندگان حق‌التحریر پرداخت می نماید.
  4. مبنای نوشتن در تاشش، کاربردی و کوتاه نویسی است و میانگین ۵۰۰ کلمه برای یادداشت‌ها و ۷۰۰ تا هزار کلمه برای مصاحبه و گزارش در نظر گرفته‌شده است.
لینک کوتاه مطلب : https://ta6.ir/?p=9456

نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.